Vaikuttajamarkkinoinnin trendiraportti Edelmanilta

Vaikuttajayhteistyö on tänä päivänä itsestäänselvä viestinnän ja markkinoinin kanava siinä missä yrityksen oma media ja perinteinen media. Business Insider Intelligence povaa vaikuttajamarkkinoinnin arvon kasvavan alana viime vuoden 8 miljardista dollarista peräti 15 miljardiin vuoteen 2022 mennessä.

Kansainvälisen affiliaattiemomme Edelmanin 10 Trends Influencing 2020 -raportti tekee katsauksen kymmeneen kehityssuuntaukseen, jotka näkynevät tänä vuonna viestinnässä ja markkinoinnissa. Ovatko nämä ilmiöt jo sinun yhteisöllesi tai yrityksellesi tuttuja?  

Lue koko juttu!

Tämä ylläoleva juttu ei ole meidän omamme, mutta on saatavilla tiedotepalveluista ja siältää hyvää tekstiä, joten siksi jaimme sen myös omalle sivustollemme.